Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta rekomendujemy specjalistom i pracownikom odpowiedzialnym za obsługę klientów indywidualnych (B2C) oraz biznesowych (B2B) w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym, e-mailowym.
Kompetencje kształcone podczas szkolenia znajdą również zastosowanie w obsłudze klientów w urzędach administracji państwowej i samorządowej.
Dobry sprzedawca potrafi sprzedać dosłownie wszystko: piasek na pustyni, szklankę wody u studni lub pelerynę w słoneczny, bezchmurny dzień. Tego typu umiejętności z pewnością ułatwiają życie i to nie tylko zawodowe.
Życie to jedna wielka sprzedaż. Bez względu na to, czy posiadasz własna firmę, szukasz pracy, musisz przekonać małżonka do swoich racji: nieustannie coś komuś sprzedajesz. Zrób to świadomie, umiejętnie i efektywnie. Kompetencje sprzedawcy możesz w sobie rozwijać.
To szkolenie jest dla Ciebie,
jeśli kiedykolwiek:
- Straciłeś klienta
- Straciłeś wiarę w siebie i w to, co sprzedajesz
- Nie wiedziałeś, co odpowiedzieć na pytanie od klienta
- Wyprzedzili Cię konkurenci
- Chciałeś lepiej sprzedawać, więcej zarabiać
- Twoje wyniki sprzedaży nie poprawiły się pomimo Twoich usilnych starań
- Już od dawna chciałeś zgłębić tajniki skutecznej sprzedaży
Podnieś kompetencje!
Jak wykazały badania naukowe, około 70% decyzji zakupowych ludzie podejmują w oparciu o to, jak są traktowani przez sprzedawcę, a tylko 30% opiera się na cechach i na właściwościach produktu.
Sprzedaż – czy się to komuś podoba, czy nie – jest jedną z najbardziej poszukiwanych umiejętności na rynku biznesowym. Sprzedaje się dosłownie wszystko i ciągle. Podnoszenie kompetencji w tym zakresie stało się koniecznością, i to niezależnie od branży.
Zapytasz: „czy to dla mnie, czy dam radę?” Odpowiedź brzmi: „TAK!” Kształcenie w tym zakresie naprawdę ma sens! Sprzedawanie to umiejętność, a nie wrodzona cecha, a więc można się tego nauczyć. Sprzedaż nie jest wszak wyłącznie wymianą towarów i usług.
Na dobrą i profesjonalną sprzedaż składa się kilka istotnych elementów. Jakich elementów? Przekonaj się sam – przyjdź do nas na konferencję i zdobądź tę bezcenną wiedzę!
Korzyści
Weź udział w szkoleniu Leszka Kazimierskiego pt. „Mistrz sprzedaży” i rozwiń swoje kompetencje sprzedażowe. Po udziale w tej unikalnej sesji szkoleniowej zyskasz:
- Całkiem nowe, świeże spojrzenie na kwestię sprzedaży.
- Skuteczne, sprawdzone w praktyce rozwiązania, dostosowane do potrzeb Twoich i Twoich Klientów.
- Nowe umiejętności, które pomogą zwiększyć Twoje wyniki w sprzedaży.
- Możliwość uczestnictwa w bardzo ciekawej konferencji i nawiązania cennych kontaktów biznesowych.
Program
- Budowanie pozytywnych relacji w obsłudze klienta
- Nasze nastawienie kluczem do sukcesu w profesjonalnej obsłudze klienta
- Typologia klientów – jak się do nich dostosować
- Analiza SWOT w relacjach z klientem indywidualnym i instytucjonalnym
- Korzyści z doskonałej obsługi klienta
- ABC komunikacji z klientem
- Rola komunikacji werbalnej i zachowań niewerbalnych w kontakcie z klientem
- „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” – rola pierwszego wrażenia, nienagannej prezencji, etykiety i dress code w relacjach z klientem
- Zadbaj o pozytywny klimat rozmowy – unikanie zwrotów niepożądanych
- Technika zadawania właściwych pytań oraz aktywne słuchanie – zaoszczędzisz czas i dowartościujesz klienta
- Metoda rozpoznawania potrzeb i oczekiwań klientów
- Efektywna komunikacja interpersonalna – odpowiedzialność za komunikat
- Intencje sprzedawcy vs. interpretacje klienta – Klient nie chce zrozumieć, tylko chce być zrozumianym
- Mistrz telefonicznej obsługi
- „Jak Cię słyszą, tak Cię widzą” – czyli kto jest po drugiej stronie?
- Etapy telefonicznego kontaktu z klientem
- Skuteczne umawianie spotkań z klientem
- Pożyteczne, sprawdzone wskazówki na temat zasad rozmowy telefonicznej – przydatne techniki i chwyty
- Reagowanie na zastrzeżenia klientów
- Gdy klient ma i nie ma racji;
- Sprawdzone techniki reagowania na zastrzeżenia – bumerang, sprostowanie itp.
- Język korzyści vs cecha towaru/usługi
- Perswazja vs. manipulacja – jak być przekonującym i jak się bronić przed manipulacją
- Trudny klient czy trudna sytuacja?
- Źródła powstawania trudnych sytuacji
- Skuteczne rozwiązywanie konfliktów
- Asertywne techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami – asertywna odmowa, metoda 4 kroków, zdarta płyta itp.
- Emocje i stres – jak sobie z nimi radzić
- Oddzielanie faktów od emocji i emocji od problemu;
- Stres – eustres i dystres. Sposoby radzenie sobie z nadmiarem negatywnych emocji
Dzięki udziałowi w szkoleniu Leszka Kazimierskiego:
- Zwiększysz:
- Skuteczność i determinację w działaniu.
- Poziom umiejętności i kompetencji.
- Tempo i jakość wykonywanych zadań.
- Otrzymasz:
- Wiedzę niezbędną do podnoszenia wyników w Twojej sprzedaży.
- Motywację i kierunek, w którym powinieneś podążać.
- Zupełnie nowe spojrzenie na wiele kwestii sprzedaży.
Kto prowadzi?
Leszek Kazimierski – trener rozwoju osobistego, autor kilku książek z zakresu psychologii sukcesu i rozwoju osobistego. Do jego podopiecznych zaliczają się m.in. przedstawiciele biznesu, mediów, a także czołowi przedsiębiorcy i tysiące ludzi w całym kraju.
Podobno nikt nie rodzi się ze smykałką do handlu, za to każdy z nas ma szansę zostać tym, kim naprawdę zechce, a przy okazji być w tym najlepszy. Nie zwlekaj, tylko zacznij podnosić swoje kompetencje w dziedzinie sprzedaży. Oto właśnie nadarza Ci się się unikalna szansa.
Do zobaczenia na szkoleniu!
Forma: Szkolenie ma charakter warsztatowy.
Czas trwania: 1 dzień (8h)
Cena: 850 zł netto od osoby
Certyfikat
Certyfikat ze szkolenia Leszka Kazimierskiego jest prestiżowy. Nie otrzymuje się go wyłącznie za uczestnictwo, ale za aktywny udział w szkoleniu.