Profesjonalna obsługa klienta

Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta rekomendujemy specjalistom i pracownikom odpowiedzialnym za obsługę klientów indywidualnych (B2C) oraz biznesowych (B2B) w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym, e-mailowym.

Kompetencje kształcone podczas szkolenia znajdą również zastosowanie w obsłudze klientów w urzędach administracji państwowej i samorządowej.


Dobry sprzedawca potrafi sprzedać dosłownie wszystko: piasek na pustyni, szklankę wody u studni lub pelerynę w słoneczny, bezchmurny dzień. Tego typu umiejętności z pewnością ułatwiają życie i to nie tylko zawodowe.

Życie to jedna wielka sprzedaż. Bez względu na to, czy posiadasz własna firmę, szukasz pracy, musisz przekonać małżonka do swoich racji: nieustannie coś komuś sprzedajesz. Zrób to świadomie, umiejętnie i efektywnie. Kompetencje sprzedawcy możesz w sobie rozwijać.

3D Character is Businessman , they give handshake to each other , they are partner and co-worker

To szkolenie jest dla Ciebie,
jeśli kiedykolwiek:

  • Straciłeś klienta
  • Straciłeś wiarę w siebie i w to, co sprzedajesz
  • Nie wiedziałeś, co odpowiedzieć na pytanie od klienta
  • Wyprzedzili Cię konkurenci
  • Chciałeś lepiej sprzedawać, więcej zarabiać
  • Twoje wyniki sprzedaży nie poprawiły się pomimo Twoich usilnych starań
  • Już od dawna chciałeś zgłębić tajniki skutecznej sprzedaży

Podnieś kompetencje!

Jak wykazały badania naukowe, około 70% decyzji zakupowych ludzie podejmują w oparciu o to, jak są traktowani przez sprzedawcę, a tylko 30% opiera się na cechach i na właściwościach produktu.

Sprzedaż – czy się to komuś podoba, czy nie – jest jedną z najbardziej poszukiwanych umiejętności na rynku biznesowym. Sprzedaje się dosłownie wszystko i ciągle. Podnoszenie kompetencji w tym zakresie stało się koniecznością, i to niezależnie od branży.

Zapytasz: „czy to dla mnie, czy dam radę?” Odpowiedź brzmi: „TAK!” Kształcenie w tym zakresie naprawdę ma sens! Sprzedawanie to umiejętność, a nie wrodzona cecha, a więc można się tego nauczyć. Sprzedaż nie jest wszak wyłącznie wymianą towarów i usług.

Na dobrą i profesjonalną sprzedaż składa się kilka istotnych elementów. Jakich elementów? Przekonaj się sam  – przyjdź  do nas na konferencję i zdobądź tę bezcenną wiedzę!

Sukces

Korzyści

Weź udział w szkoleniu Leszka Kazimierskiego pt. „Mistrz sprzedaży” i rozwiń swoje kompetencje sprzedażowe. Po udziale w tej unikalnej sesji szkoleniowej zyskasz:

  • Całkiem nowe, świeże spojrzenie na kwestię sprzedaży.
  • Skuteczne, sprawdzone w praktyce rozwiązania, dostosowane do potrzeb Twoich i Twoich Klientów.
  • Nowe umiejętności, które pomogą zwiększyć Twoje wyniki w sprzedaży.
  • Możliwość uczestnictwa w bardzo ciekawej konferencji i nawiązania cennych kontaktów biznesowych.

Klucz do sukcesu

Program

  1. Budowanie pozytywnych relacji w obsłudze klienta
  • Nasze nastawienie kluczem do sukcesu w profesjonalnej obsłudze klienta
  • Typologia klientów – jak się do nich dostosować
  • Analiza SWOT w relacjach z klientem indywidualnym i instytucjonalnym
  • Korzyści z doskonałej obsługi klienta
  1. ABC komunikacji z klientem
  • Rola komunikacji werbalnej i zachowań niewerbalnych w kontakcie z klientem
  • „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” – rola pierwszego wrażenia, nienagannej prezencji, etykiety i dress code w relacjach z klientem
  • Zadbaj o pozytywny klimat rozmowy – unikanie zwrotów niepożądanych
  • Technika zadawania właściwych pytań oraz aktywne słuchanie –  zaoszczędzisz czas i dowartościujesz klienta
  • Metoda rozpoznawania potrzeb i oczekiwań klientów
  • Efektywna komunikacja interpersonalna – odpowiedzialność za komunikat
  • Intencje sprzedawcy vs. interpretacje klienta – Klient nie chce zrozumieć, tylko chce być zrozumianym
  1. Mistrz telefonicznej obsługi
  • „Jak Cię słyszą, tak Cię widzą” – czyli kto jest po drugiej stronie?
  • Etapy telefonicznego kontaktu z klientem
  • Skuteczne umawianie spotkań z klientem
  • Pożyteczne, sprawdzone wskazówki na temat zasad rozmowy telefonicznej – przydatne techniki i chwyty
  1. Reagowanie na zastrzeżenia klientów
  • Gdy klient ma i nie ma racji;
  • Sprawdzone techniki reagowania na zastrzeżenia – bumerang, sprostowanie itp.
  • Język korzyści vs cecha towaru/usługi
  • Perswazja vs. manipulacja – jak być przekonującym i jak się bronić przed manipulacją
  1. Trudny klient czy trudna sytuacja?
  • Źródła powstawania trudnych sytuacji
  • Skuteczne rozwiązywanie konfliktów
  • Asertywne techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami – asertywna odmowa, metoda 4 kroków, zdarta płyta itp.
  1. Emocje i stres – jak sobie z nimi radzić
  • Oddzielanie faktów od emocji i emocji od problemu;
  • Stres – eustres i dystres. Sposoby radzenie sobie z nadmiarem negatywnych emocji

Dzięki udziałowi w szkoleniu Leszka Kazimierskiego:

  1. Zwiększysz:
    • Skuteczność i determinację w działaniu.
    • Poziom umiejętności i kompetencji.
    • Tempo i jakość wykonywanych zadań.
  2. Otrzymasz:
    • Wiedzę niezbędną do podnoszenia wyników w Twojej sprzedaży.
    • Motywację i kierunek, w którym powinieneś podążać.
    • Zupełnie nowe spojrzenie na wiele kwestii sprzedaży.

Kto prowadzi?

Leszek Kazimierski – trener rozwoju osobistego, autor kilku książek z zakresu psychologii sukcesu i rozwoju osobistego. Do jego podopiecznych zaliczają się m.in. przedstawiciele biznesu, mediów, a także czołowi przedsiębiorcy i tysiące ludzi w całym kraju.

Podobno nikt nie rodzi się ze smykałką do handlu, za to każdy z nas ma szansę zostać tym, kim naprawdę zechce, a przy okazji być w tym najlepszy. Nie zwlekaj, tylko zacznij podnosić swoje kompetencje w dziedzinie sprzedaży. Oto właśnie nadarza Ci się się unikalna szansa.

Do zobaczenia na szkoleniu!


Forma: Szkolenie ma charakter warsztatowy.

Czas trwania: 1 dzień (8h)

Cena: 850 zł netto od osoby

Certyfikat

Certyfikat ze szkolenia Leszka Kazimierskiego jest prestiżowy. Nie otrzymuje się go wyłącznie za uczestnictwo, ale za aktywny udział w szkoleniu.