Mistrz sprzedaży

 

Dobry sprzedawca potrafi sprzedać dosłownie wszystko: piasek na pustyni, szklankę wody u studni lub pelerynę w słoneczny, bezchmurny dzień. Tego typu umiejętności z pewnością ułatwiają życie i to nie tylko zawodowe.

Życie to jedna wielka sprzedaż. Bez względu na to, czy posiadasz własna firmę, szukasz pracy, musisz przekonać małżonka do swoich racji: nieustannie coś komuś sprzedajesz. Zrób to świadomie, umiejętnie i efektywnie. Kompetencje sprzedawcy możesz w sobie rozwijać.

3D Character is Businessman , they give handshake to each other , they are partner and co-worker

Podnieś kompetencje!

Jak wykazały badania naukowe, około 70% decyzji zakupowych ludzie podejmują w oparciu o to, jak są traktowani przez sprzedawcę, a tylko 30% opiera się na cechach i na właściwościach produktu.

Sprzedaż – czy się to komuś podoba, czy nie – jest jedną z najbardziej poszukiwanych umiejętności na rynku biznesowym. Sprzedaje się dosłownie wszystko i ciągle. Podnoszenie kompetencji w tym zakresie stało się koniecznością, i to niezależnie od branży.

Zapytasz: „czy to dla mnie, czy dam radę?” Odpowiedź brzmi: „TAK!” Kształcenie w tym zakresie naprawdę ma sens! Sprzedawanie to umiejętność, a nie wrodzona cecha, a więc można się tego nauczyć. Sprzedaż nie jest wszak wyłącznie wymianą towarów i usług.

Na dobrą i profesjonalną sprzedaż składa się kilka istotnych elementów. Jakich elementów? Przekonaj się sam  – przyjdź  do nas na konferencję i zdobądź tę bezcenną wiedzę!

Korzyści

Weź udział w szkoleniu Leszka Kazimierskiego pt. „Mistrz sprzedaży” i rozwiń swoje kompetencje sprzedażowe. Po udziale w tej unikalnej sesji szkoleniowej zyskasz:

    • Całkiem nowe, świeże spojrzenie na kwestię sprzedaży.
    • Skuteczne, sprawdzone w praktyce rozwiązania, dostosowane do potrzeb Twoich i Twoich Klientów.
    • Nowe umiejętności, które pomogą zwiększyć Twoje wyniki w sprzedaży.
  • Możliwość uczestnictwa w bardzo ciekawej konferencji i nawiązania cennych kontaktów biznesowych.

Klucz do sukcesu

Program

Program szkolenia obejmuje następujące gry sprzedażowe:

    1. GRA WEWNĘTRZNA.
        • Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
        • Kim jest Twój klient?
        • Jakie błędy wizerunkowe popełniasz?
      • Jakie są zasady budowania autorytetu?
    1. GRA RELACJI.
        • Jak wzbudzić zaufanie i zbudować relacje z klientem?
        • Jak utrzymać długoterminowe relacje z klientem?
        • Jak mówić, żeby Cię słuchana?
      • Jak odkryć ukryte potrzeby klienta?
    1. GRA SPRZEDAŻOWA.
        • Jak mówić o produktach, żeby wzbudzić zainteresowanie klienta?
        • Jak przedstawiać produkt pod różnymi kątami?
        • Jak posługiwać się językiem korzyści?
      • Jak radzić sobie z obiekcjami klienta i w innych sytuacjach konfliktowych?
  1. WIEDZA PSYCHOLOGICZNA.
      • Jak docierać z komunikatem do klienta?
      • Jakie reguły rządzą komunikacją interpersonalną?
    • Jak je wykorzystywać do budowy relacji z klientem?

Jeśli kiedykolwiek:

  • Straciłeś klienta
  • Straciłeś wiarę w siebie i w to, co sprzedajesz
  • Nie wiedziałeś, co odpowiedzieć na pytanie od klienta
  • Wyprzedzili Cię konkurenci
  • Chciałeś lepiej sprzedawać, więcej zarabiać
  • Twoje wyniki sprzedaży nie poprawiły się pomimo Twoich usilnych starań
  • Już od dawna chciałeś zgłębić tajniki skutecznej sprzedaży

Sukces

Zapisz się już teraz na konferencję!


Dzięki udziałowi w szkoleniu Leszka Kazimierskiego:

  1. Zwiększysz:
    • Skuteczność i determinację w działaniu.
    • Poziom umiejętności i kompetencji.
    • Tempo i jakość wykonywanych zadań.
  2. Otrzymasz:
    • Wiedzę niezbędną do podnoszenia wyników w Twojej sprzedaży.
    • Motywację i kierunek, w którym powinieneś podążać.
    • Zupełnie nowe spojrzenie na wiele kwestii sprzedaży.

Kto prowadzi?

Leszek Kazimierski – trener rozwoju osobistego, autor kilku książek z zakresu psychologii sukcesu i rozwoju osobistego. Do jego podopiecznych zaliczają się m.in. przedstawiciele biznesu, mediów, a także czołowi przedsiębiorcy i tysiące ludzi w całym kraju.

Podobno nikt nie rodzi się ze smykałką do handlu, za to każdy z nas ma szansę zostać tym, kim naprawdę zechce, a przy okazji być w tym najlepszy. Nie zwlekaj, tylko zacznij podnosić swoje kompetencje w dziedzinie sprzedaży. Oto właśnie nadarza Ci się się unikalna szansa.

Do zobaczenia na konferencji!

Agenda szkolenia

Dzień I

  • 9.30 – 9.55 Rejestracja (wystarczy okazać dowód tożsamości)
  • 10.00 – 13.30 Moduł szkoleniowy
  • 13.30 – 14.30 Przerwa na lunch
  • 14.30 – 18.00 Moduł szkoleniowy

Dzień II

  • 09.00 – 13.30 Moduł szkoleniowy
  • 13.30 – 14.30 Przerwa na lunch
  • 14.30 – 16.00 Moduł szkoleniowy

Każdy z modułów szkoleniowych będzie taktowany krótkimi ok. 5-10 minutowymi przerwami i będzie trwał około 5 minut. W czasie przerw będzie można skorzystać z poczęstunku (woda, kawa, herbata, ciasteczka).

Lunch i przerwy kawowe nie wymagają dodatkowej opłaty. Ich wartość została uwzględniona w cenie szkolenia.

Jeśli ktoś ma specjalne życzenia (n. danie jarskie lub inne specjalne), to proszę o kontakt z biurem w celu ustalenia menu ekstra dla takiej osoby.

Niezwykle ważne jest, aby zostać do samego końca. Proponujemy zorganizować wyjazd tak, żeby swobodnie i bez pośpiechu wyjść ze szkolenia po jego zakończeniu.

W skład ceny wchodzą:

    • udział w szkoleniu;
    • materiały szkoleniowe – podręcznik i zeszyt ćwiczeń;
    • przerwy kawowe;
  • wyżywienie – lunch podczas szkolenia.

Nocleg i dojazd na szkolenie pozostają w gestii uczestnika szkolenia.

Miejsce spotkania: Warszawa

Certyfikat

Certyfikat-Savoir-Warszawa-03-2012-RAMKA-MaleCertyfikat ze szkolenia Leszka Kazimierskiego jest prestiżowy. Nie otrzymuje się go wyłącznie za uczestnictwo. Wysyłany jest kilka tygodni po szkoleniu uczestnikom, którzy wykonają nieskomplikowane i dokładnie wyjaśnione zadania. Celem takiego sposobu wydawania certyfikatu jest utrwalenie wiedzy przekazanej na szkoleniu i wdrożenie jej jako dobry nawyk do codziennego życia.